Wednesday, April 11, 2012

SILA BACA SEBELUM TEMPAH

SILA BACA SEBELUM ANDA MEMBUAT TEMPAHAN

Blog ini adalah bertujuan utk menjual barang-barang aksesori seperti Kerongsang, Gelang, Anting-anting, Butang Baju Melayu, Rantai dan Tasbih.. Dimana semua aksesori ini adalah diperbuat daripada Mutiara dan kristal..

Kami akan selalu update setiap design baru yang akan dikeluarkan kepada anda semua..Anda pasti akan berpuas hati dengan design-design ini..

Blog ini hanya digalakkan kepada sesiapa yang serius ingin membeli dan menjadi pelanggan kami..sebab kami adalah orang yang sangat sibuk..

CARA TEMPAHAN
1) Sila comment digambar.
2) Email me at nmpearlcrystalcollection@gmail.com
   - Pastikan anda menyertakan nama item, kod, & no.tel anda.

PENGESAHAN
Jika tempahan sudah dibuat, kami akan memproses tempahan anda dan kami akan kirimkan mesej ke Email/no.telefon anda untuk mengesahkanya.

BAYARAN
Anda boleh membuat bayaran dalam masa 2 hari (Masa bekerja iaitu Isnin - Jumaat) selepas kami mengirimkan mesej ke email/no.telefon anda.

Kalau anda tidak membuat bayaran selama 2 hari selepas tempoh yang diberikan, pesanan anda secara automatik akan dibatalkan.

Pembayaran boleh dibuat melalui Bank Transfer ke dalam akaun Maybank. (No.akaun akan diberikan apabila pembelian disahkan)

SYARAT-SYARAT
- Harga tidak boleh dirunding

- Tidak boleh menukar barang selepas pengesahan.

- Barang yang dijual tidak boleh dikembalikan dan tidak boleh ditukar.

- Sila ambil perhatian bahawa warna mungkin berbeza sedikit kerana pencahayaan skrin komputer/laptop yang berbeza.

- Kos penghantaran mungkin akan berubah mengikut kesesuaian. Hal ini kerana item-item yang kami tawarkan ini adalah barang-barang yang mudah pecah.

NOTE: First Pay First Serve Basis

Pos: Pos express, Tapi akan berubah jika perlu kepada Pos laju. Dan kos penghantaran akan berubah kepada RM 10.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM 7.00 (Sabah/Sarawak).

Sesiapa yang tinggal di area KOTA KINABALU boleh mengambil sendiri barang yang ditempah tanpa dikenakan kos penghantaran. Tempat akan diberitahu kemudian selepas anda membuat tempahan.

NOTE: Pembelian item yang pertama sehingga item ke-3 akan dikenakan kos penghantaran sekali (3 Item utk 1 bayaran kos penghantaran sahaja) dan item yang seterusnya akan dikenakan RM 2.00.

No comments:

Post a Comment